Kako izbjeći debljanje zimi?

Osjećate li zimi uvijek glad ili kao da brže gladnite? Osjećate li kako je jedini način ugrijati se jesti više tople hrane? Ili sami sebe odgovarate od izlaska u šetnju ili vježbanja jer je jednostavno prehladno?

To su tri vrlo česta misaona procesa koja utječu na način na koji jedemo i ostajemo aktivni tijekom zime. Da ne kažemo da su to možda i razlozi zašto se lakše debljamo tijekom hladnijih mjeseci. Evo kako sami sebe odgovoriti od tih zimskih zamki.

Uvijek osjećam glad

Započnite svoj dan zdravim doručkom. Ljudi koji jedu dobar, zdrav doručak vjerojatnije će biti u rasponu zdrave težine u usporedbi s onima koji ne jedu doručak. I ne samo to, već ćete otkriti da nećete biti gladni tako brzo tijekom ostatka dana. Zaista nema boljeg načina za izvući se iz toplog kreveta od grijanja ukusnim toplim doručkom.

Priprema toplog doručka može potrajati samo nekoliko minuta više od ljetnog doručka, ali sigurno vrijedi svake minute. Neke ideje za topli zimski doručak uključuju jaja na tostu od cjelovitih žitarica ili integralnog brašna; omlet s povrćem poput luka, gljiva, špinata ili rajčica; palačinke prelivene voćem i jogurtom. Ako ste prezauzeti pripremati obrok u potpunosti ujutro, napravite dio pripreme večer prije, poput pripreme sastojaka i pribora.

Moram jesti više da mi bude toplo

Jesti više ne znači nužno da će vam biti toplo. Ironično, zapravo bismo trebali jesti manje jer zimi zbog smanjene tjelesne aktivnosti trošimo manje energije. Jedan od izvrsnih načina za kontrolu veličine porcija je kontrola veličine tanjura. Iskoristite ovu priliku i počastite se novim tanjurima i zdjelicama! Pripazite doduše da su manji od onih koje već imate.

Debljanje zimi
Pozimi bismo trebali jesti manje jer trošimo manje energije.

Birajte zdravu vruću hranu i pića kako biste se ugrijali, ali pazite na sadržaje šećera i masti. Iako se zbog topline te hrane privremeno možemo osjećati toplije, postoje bolji načini zagrijavanja – poput tjelesne aktivnosti.

Prehladno je za ići van

Tjelovježba je sjajan način da vaše srce počne brže pumpati, stoga je nepotrebno reći da vas vježbanje grije i drži fit tijekom time. Ako se stvarno ne možete natjerati otići trčati u hladno zimsko jutro, oslobodite malo prostora u dnevnoj sobi i vježbajte u toplini svoga doma. Nemojte samo upasti u zamku gledanja televizije.

I na kraju, ali nimalo manje važno, svaki svoj uspjeh proslavite nagradama koje nisu hrana, poput masaže ili dugog namakanja i uživanja u kadi.