Najzdravija hrana u vašem supermarketu

Kada gledate kako poboljšati svoje zdravlje, ne tražite dalje od lokalnog supermarketa. Ako zaobiđete slatke poslastice i druga iskušenja rasuta po prolazima, supermarket može postati svijetom prepunim superhrane, s prehrambenim prednostima koje mogu ozbiljno poboljšati vaše zdravlje.

Najbolja stvar u znanju lova na najzdravije stvari je to što ste naoružani znanjem o tome koja vam hrana najbolje odgovara. Na primjer, ako se osjećate slabo, hrana bogata omega-3 masnim kiselinama – poput tamne čokolade i lososa – može vas podići bez pada energije ubrzo nakon njenog probavljanja (znate, ono što slijedi nakon što pojedete previše šerbeta ili gumenih bombona).

Možda osjećate kako nemate energije? Navalite ravno na banane! Baš kako smo naučili od naših omiljenih Banana u pidžami – B1 i B2 – banane su sjajan način za povećanje razine energije jer će glukoza, fruktoza, saharoza i vlakna poboljšati rad mozga, dok će magnezij i vitamin B istovremeno poboljšati vaše raspoloženje.

Ako to nije dovoljan razlog da se upustite u traženje dragulja svog lokalnog supermarketa, čitajte dalje i saznajte koja je najzdravija hrana koju još danas možete ubaciti u svoja kolica!

1. Špinat

Špinat možda nije svima najbolji prijatelj, ali ne moramo ha jesti u istim količinama kao Popaj da bismo ubrali hranjive blagodati. Špinat je bogat cinkom, proteinima, vlaknima, vitaminima A,C,E i K, kalcijem i željezom. Također je prepun mangana koji je neophodan za izgradnju zdrave strukture kostiju.

2. Kokosovo ulje

Kokosovo ulje najbolji je prijatelj svake djevojke (i frajera). Osim svojih kvaliteta superhrane poput vitamina E – koji dokazano smanjuje kolesterol i rizik od raka – kokosovo ulje tajna je ljepote koja više nije takva tajna. Koristite ga kao masku za kosu, sredstvo za uklanjanje šminke ili hidratantnu kremu. Kokosovo ulje ne samo da će vam pomoći izgledati i osjećati se zdravije, već i poboljšava imunitet i probavu!

3. Pastrnjak

Pastrnjaci su iz obitelji kao i mrkve, što objašnjava zašto su sličnog okusa i slađe teksture poput njihove narančaste sestre. Super su zdravi, prepuni prehrambenih vlakana, folata i vitamina C. Izvrstan su izbor za zdrav međuobrok ili uz ručak ili večeru.

Pastrnjak
Pastrnjak je vrlo zdrav, pun prehrambenih vlakana, folata i vitamina C.

Pastrnjak je također bogat kalijem, za koji je poznati da olakšava bolesti srca i bubrega, dok istovremeno smanjuje učinke tjeskobe, depresije i stresa. Mogu poboljšati i snagu mišića i živčanog sustava. Pečeni čips od pastrnjaka ukusna je alternativa čipsu od krumpira.

4. Jaja

Svi vole jaja – zar ne? Pomiješana, pržena, kuhana ili pečena – ove male proteinske bombice super su zdrave. Jaja se mogu pohvaliti vitaminima D, B, B6 i B12, te mineralima cinkom, željezom i bakrom. Ako možete, odlučite se za domaća jaja jer će to osigurati da vaša jaja potječu od sretnih kokoši!

5. Zob

Posljednje, ali nimalo manje važno – zob! Ako ne podnosite gluten, dobra vijest je da više ne morate propuštati uživanje u zobi. Opcije bez glutena dostupne su u supermarketima, tako da i vi možete imati koristiti od antioksidanasa, vlakana i ugljikohidrata s niskom GI koji su dostupni u ovim sićušnim komadićima.

Zob je također svestran način uživanja u doručku, jer joj možete dodati svježe voće i pahuljice kokosa ili uživati s malo posipanog smeđeg šećera, javorovog sirupa ili narezanih jagoda.